Участь у IV Науково-методичній конференції «Інтенсифікація освітнього процесу на основі системного підходу та впровадження сучасних технологій навчання»

30 травня 2025 року викладачі ЦК технічного напряму підготовки, Надія Валеріївна Божко та Олександр Миколайович Синявін, взяли активну участь у IV Науково-методичній конференції «Інтенсифікація освітнього процесу на основі системного підходу та впровадження сучасних технологій навчання». Захід був організований Відокремленим структурним підрозділом «Технічний фаховий коледж Луцького національного технічного університету».

Метою конференції було обговорення нагальних питань, пов’язаних із впровадженням та застосуванням сучасних методів і технологій навчання, а також формування внутрішньої системи забезпечення якості фахової передвищої освіти для підготовки висококваліфікованих фахівців.

У рамках секції «Цифровізація освітнього середовища. Використання штучного інтелекту в освітньому процесі» наші викладачі представили доповідь на тему «Штучний інтелект як каталізатор персоналізованого навчання».

Доповідь Надії Валеріївни та Олександра Миколайовича висвітлила ключові аспекти застосування штучного інтелекту (ШІ) для створення індивідуальних освітніх траєкторій. Вони наголосили на тому, що ШІ може стати потужним інструментом для адаптації навчального матеріалу до потреб кожного студента, враховуючи його темп навчання, попередні знання та індивідуальні особливості сприйняття інформації.

Використання штучного інтелекту в освітньому процесі відкриває широкі можливості:

  • Адаптивні системи навчання на основі ШІ можуть динамічно змінювати контент, завдання та методи викладання, підлаштовуючись під унікальні потреби кожного здобувача освіти.
  • ШІ-інструменти здатні аналізувати прогрес студента, виявляти прогалини у знаннях і пропонувати додаткові ресурси для їх заповнення, що сприяє глибшому засвоєнню матеріалу.
  • ШІ може взяти на себе перевірку робіт, надання миттєвого зворотного зв’язку та моніторинг успішності, звільняючи викладачів для більш творчої та інтерактивної роботи зі студентами.
  • Завдяки ШІ можна розробляти інтелектуальні тренажери, симуляції та ігрові сценарії, які роблять процес навчання більш захопливим.

Участь наших викладачів у цій конференції є яскравим свідченням прагнення наших викладачів до інновацій та використання передових технологій для підвищення якості освітнього процесу. Їхня доповідь не лише презентувала власні напрацювання, але й сприяла широкому обговоренню потенціалу ШІ в сучасному освітньому просторі, демонструючи готовність до викликів цифрової епохи.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *