28 травня 2025 року викладачі циклової комісії технічного напряму підготовки Божко Надія Валеріївна та Синявін Олександр Миколайович взяли активну участь у міжрегіональній науково-практичній конференції «ТРАНСФОРМАЦІЯ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ: ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ». Цей значний захід відбувся на базі комунального закладу «Прилуцький гуманітарно-педагогічний фаховий коледж імені Івана Франка» Чернігівської обласної ради, присвячений 110-й річниці з дня заснування закладу.
Конференція об’єднала провідних фахівців освітньої галузі з різних регіонів, що дозволило обмінятися цінним досвідом та обговорити нагальні питання, що стосуються трансформації сучасної освіти.
Основні цілі конференції включали:
- Обговорення актуальних проблем підготовки фахових молодших бакалаврів для роботи в закладах освіти, що є ключовим для забезпечення висококваліфікованих кадрів.
- Презентацію здобутків педагогічних працівників, студентів, учителів та учнів, досягнутих у науково-дослідницькій і творчо-пошуковій діяльності.
- Популяризацію професійних досягнень педагогічних працівників в галузі освіти.
Викладачі ЦК технічного напряму зробили вагомий внесок у роботу конференції, виступивши з доповіддю на тему «ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ З КОМП’ЮТЕРНОЇ ІНЖЕНЕРІЇ». Їхній виступ, представлений у рамках тематичного напрямку «Новітні підходи до підготовки фахового молодшого бакалавра: теорія та вітчизняний досвід», викликав жваве обговорення та зацікавленість серед учасників.
У доповіді було висвітлено актуальні методики та стратегії, що застосовуються для вдосконалення навчального процесу з підготовки майбутніх фахівців у галузі комп’ютерної інженерії. Особлива увага була приділена впровадженню сучасних технологій, практико-орієнтованому навчанню та розвитку критичного мислення у студентів, що є вкрай важливим для успішної кар’єри у високотехнологічній сфері.
Участь у цій конференції стала чудовою нагодою для викладачів не лише поділитися власними напрацюваннями та здобутками, а й ознайомитися з передовим досвідом колег, що сприятиме подальшому підвищенню якості освіти та впровадженню інноваційних рішень у навчальний процес.
