Відкрите практичне заняття з дисципліни «Соціальна робота з сім’ями, дітьми і жінками»

30 жовтня 2025 року кандидатка педагогічних наук, викладачка вищої категорії циклової комісії  правових і соціально-гуманітарних дисциплін Олена Сахарова провела відкрите практичне заняття з навчальної дисципліни «Соціальна робота з сім’ями, дітьми і жінками» для здобувачів фахової передвищої освіти ОПП «Соціальна робота», ІІІ та ІV курсу, академічних груп 325 та 425.

Тема заняття – «Соціальний супровід жінок, постраждалих від домашнього насилля» є надзвичайно актуальною в сучасних умовах, коли проблема домашнього насильства залишається однією з найпоширеніших форм порушення прав людини. Соціальні працівники відіграють ключову роль у наданні підтримки постраждалим, допомагаючи їм подолати наслідки насильства, відновити психологічну рівновагу та адаптуватися до безпечного життя.

🔍 Метою заняття було: закріпити теоретичні і практичні засади соціальної роботи з жінками, які постраждали від насильства; форми і методи соціальної роботи з цією групою клієнтів та прикладами діяльності державних і недержавних організацій щодо соціального захисту та соціальної допомоги таким жінкам; сформувати розуміння сутності домашнього насильства та неприпустимості будь-яких його форм в сучасному суспільстві.

Під час заняття студенти розглянули етапи та механізми надання допомоги постраждалим, ознайомилися з принципами соціального супроводу, нормативно-правовими актами, що регулюють цю діяльність, а також із роботою спеціалізованих служб підтримки.

У ході практичної роботи групи аналізували реальні кейси, визначали алгоритм дій соціального працівника, створювали індивідуальний план допомоги жінці, яка перебуває у кризовій ситуації.

На занятті були присутні завідувачка денним відділенням Руслана Сантар та голова циклової комісії з фінансів та комп’ютерних технологій Алла Подгорна, які відзначили високий професійний рівень проведеного заняття, його змістовність, методичну грамотність і педагогічну майстерність викладача.

Такі заняття сприяють формуванню професійної компетентності, емпатії, толерантності та відповідальності майбутніх фахівців соціальної сфери.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *