20 жовтня 2025 року викладач Михальченко Ігор Валерійович брав участь у роботі ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Психолого-андрагогічний супровід розвитку педагога в умовах післявоєнного відновлення освітнього середовища», яка відбулася в Миколаївському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти.
Мета Конференції – об’єднати зусилля освітян – учених і практиків – щодо осмислення та проєктування шляхів психолого-андрагогічного супроводу професійного саморозвитку керівних і педагогічних кадрів в умовах реформування освіти після завершення бойових дій; узагальнити, презентувати й апробувати результати наукових досліджень і практичний досвід із управлінської діяльності та розвитку освіти.
Під час пленарного засідання обговорили актуальні питання забезпечення стійкості системи управління освітою в умовах сучасних викликів, низку нагальних викликів і завдань, що стоять нині перед закладами освіти: цінності партнерства в роботі, інтеграція Scaffold в освітню практику, психолого-андрагогічні стратегії формування національної стійкості педагогів у процесі відбудови освітнього простору, адаптивне середовище професійного розвитку педагогів, особливості Wellbeing як засіб підтримки ментального здоров’я учасників освітнього процесу, психолого-адрагогічні практики створення безпечного й ресурсного освітнього середовища для вчителя, як не вигоріти і залишатись натхненником, створюючи освіту майбутнього.
У роботі пленарного засідання конференції взяли участь 219 осіб.
Ігор Валерійович виступав з доповіддю на тему «Інтеграція цифрових технологій в освітній процес закладу фахової передвищої освіти в умовах війни: симптоми професійного вигорання» на секції № 11 «Створення безпечного та здорового освітнього середовища як нагальна потреба післявоєнного відновлення, збереження фізичного і психічного здоров’я вчителя».
За результатами участі у конференції підготовлено до публікації тези доповіді у науковому збірнику.


